Digital Signage Summit Europe (DSS Europe) 2025 wraca z potrójną siłą. Konferencja dla branży digital signage i DooH odbędzie się w dniach od 21 do 23 maja w Monachium. Jakie nowości dla uczestników przygotowali organizatorzy tegorocznej edycji DSS?
Czas zmian
Tegoroczna edycja wydarzenia organizowanego przez firmę invidis we współpracy z Integrated Systems Events (ISE) została wydłużona do trzech dni.
Co w praktyce gwarantuje uczestnikom jeszcze większą dawkę nauki oraz możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu kluczowych tematów: technologii i trendów kształtujących branżę. To zarazem kolejne, niezwykle cenne okazje do nawiązywania kontaktów.
Trzy dni konferencji DSS Europe oznacza ponad 100 wystąpień, ponad 40 sesji tematycznych, pokazy produktów, prezentacje nowych rozwiązań, panele dyskusyjne i praktyczne warsztaty prowadzone przez specjalistów z całego świata.
W czasie wydarzenia wręczone zostaną także nagrody invidis Strategy Awards.
Czym wyróżnia się na tle innych eventów?
Konferencja skupia się na analizie rynku, osobistych relacjach, dyskusjach i rozmowach.
Wydarzenie co roku przyciąga innowatorów i liderów branży, budując atmosferę zachęcającą do wymiany myśli, rozwoju i cennych spostrzeżeń.
Podczas tegorocznej edycji konferencji organizatorzy w sposób szczególny skupią się na usługach zarządzanych oraz sztucznej inteligencji. Podkreślają w ten sposób jednocześnie, że to nie tylko trendy, ale przede wszystkim nieuchronne i potrzebne zmiany strukturalne.
W poszukiwaniu odpowiedzi – program
Digital Signage Summit przyniesie nam odpowiedzi na wiele pytań mających fundamentalne znaczenie dla bezpieczeństwa i rozwoju technologicznego: Jak zarządzać digital signage przy dużych projektach? Jak tworzyć lepszy content? Jak nadążyć i przygotować się szybko do zachodzących zmian? Trzy wystąpienia otwierające zostaną poświęcone zagadnieniom: cyberbezpieczeństwu, zarządzaniu digital signage i sztucznej inteligencji.
Dzień pierwszy, środa 21 maja: Forum Technologii Digital Signage
Forum Technologii Digital Signage otworzy DSS Europe 2025, zagłębiając się w tematykę AI, cyberbezpieczeństwa, zdalnego zarządzania i innowacji platformowych.
Dzień drugi, czwartek 22 maja: Usługi zarządzane (Managed Services)
Drugi dzień DSS Europe 2025 skupi się na strategicznych i biznesowych aspektach digital signage i DooH. Liderzy branży i eksperci przedstawią, jak AI pomaga w tworzeniu treści, budowaniu zaangażowania odbiorców. Omówią także wpływ sztucznej inteligencji na efektywność operacyjną.
Dzień trzeci, piątek 23 maja – AI & Digital Signage / Retail
Trzeci dzień DSS Europe poświęcony będzie odpowiedziom na kluczowe pytania, takie jak: Czy AI w digital signage to następny logiczny krok? Jak te usługi można wdrożyć w praktyce? Jakie zmiany będą konieczne, aby ułatwić ich implementację?
Oto niektóre tematy, które zostaną poruszone podczas DSS Europe 2025:
- – rozwój technologii wyświetlania,
- – architektura systemów,
- – integracja oprogramowania,
- – UX/UI,
- – analityka danych.
Szczególną uwagę poświęcono także branżom i zagadnieniom, takim jak: handel, transport, edukacja i inteligentne miasta.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajdziecie na stronie internetowej.
Zdjęcia: DSS Europe
Źródło: Kanał AV iT/DSS Europe