AV iT INFO

21 SPIN – jesienna edycja Spotkania Projektantów Instalacji Niskoprądowych, producentówi dystrybutorów oraz ekspertów – zapraszamy

W dniach 26 – 27 września 2023 w pięciogwiazdkowym, luksusowym hotelu  Crystal Mountain położonym na zboczu Bukowej Góry w Wiśle odbędzie się 21 jesienna edycja Spotkania Projektantów Instalacji Niskoprądowych. Tradycyjnie podczas wydarzenia Partnerzy zaprezentują swoje rozwiązania podczas prelekcji i na stoiskach wystawienniczych. Do dyspozycji uczestników będzie część ekspozycyjna, w ramach której prowadzone będą prezentacje sprzętu i indywidualne doradztwo. Nie zabraknie konsultacji z ekspertami, praktycznych warsztatów oraz czasu na rozmowy kuluarowe i integrację.

Tematyka SPIN obejmuje szeroki wachlarz specjalizacji z branży niskich prądów: od systemów sygnalizacji pożarowej, nowoczesnych systemów CCTV, systemów kontroli dostępu, systemów DSO, systemów zarządzania budynkiem, poprzez systemy zasilania gwarantowanego, rozwiązania Data Center, systemy parkingowe, po profesjonalne rozwiązania sieciowe, multimedialne i integrację systemów.

Wśród pierwszych Partnerów 21 edycji SPIN znajdują się następujące firmy:

  • Złoci Partnerzy: Ambient System, BKT Elektronik, Grupa Romi wraz z Corning Optical Communications, Hanwha Vision Europe, Hikvision, Huawei, Megavision Technology, Roger wraz z Sensor – Online, Q4Net, TP – Link,
  • Srebrni Partnerzy: 2N, BCS/NSS, Eltcrac System, Eltrox, Emiternet, Ewimar, Impakt wraz z PowerWalker, Ipands, MiwiUrmet, Optex, Yamaha,
  • Brązowi Partnerzy: Aco, Alarmtech, Asbis Poland, Bitstream, Novet, pAudio, RST, Smay, Zpas.

Edycja jesienna dedykowana jest dla projektantów z południowej i centralnej Polski. Rejestracja na wydarzenie odbywa się za pośrednictwem formularza zamieszczonego na stronie: https://spin.lockus.pl/rejestracja/

Szczegółowe informacje na temat nadchodzącej edycji można znaleźć na stronie internetowej: https://spin.lockus.pl/ oraz w mediach społecznościowych: FB: www.facebook.com/SPINiSPINExtra  oraz LinkedIn:  https://bit.ly/3IBOrcc

Zapraszamy do udziału!