Krakowski integrator – Grupa CLUE – 8 marca 2024 roku zainaugurował w swoich kanałach Social Media swój autorski projekt DIVAv. Projekt ten został stworzony z myślą o propagowaniu kobiet w branży Pro AV. Jego celem jest przedstawienie sylwetek siedmiu bohaterek z różnych segmentów branży: producentów, dystrybutorów, integratorów i mediów. Partnerem medialnym projektu jest Kanał AV iT.
Pokazujemy kobiety, które od dawna są związane z branżą Prov AV i osiągnęły w niej niewątpliwe sukcesy. Do tej pory były zbyt mało widoczne podczas branżowych eventów czy komunikacji marketingowej, a przecież często stoją za wieloma sukcesami. Chcemy nieco zmienić optykę i rzucić światło na ich dokonania i tym samym zachęcić całą branżę do większej ekspozycji kobiet
– mówi Gabriela Szymaszkiewicz, Brand Manager w Grupa CLUE.
Prezentacja bohaterek będzie się odbywać od momentu startu projektu w różnych formatach: podcast, video, artykuł prasowy. Każda z kobiet została sportretowana przez znanego fotografa, Wiktora Franko, który postawił na bardzo artystyczne, malarskie podejście do projektu. To sprawia, że zdjęcia są wyjątkowe – szczególnie dla branży AV, która przyzwyczaiła nas do bardzo nowoczesnej, minimalistycznej prezentacji produktów czy projektów.
Ważnym elementem jest także aspekt charytatywny – efektem sesji zdjęciowej będzie kalendarz na rok 2025, który dedykowany jest wszystkim w branży AV bez względu na podziały. Dochód ze sprzedaży będzie przekazany na cel charytatywny związany z profilaktyką raka piersi.
Wszystkie informacje na temat projektu DIVAv można znaleźć na stronie www.divav.pl. Tam także można się zapisać się na pre-order kalendarza.
Źródło: Grupa CLUE