- Jabra wkracza na wyższy poziom zarządzania urządzeniami dzięki zdalnemu systemowi monitorowania i zarządzania urządzeniami i pomieszczeniami konferencyjnymi.
- Jabra+ for Admins, oparta na pakiecie usług platformy Microsoft Azure, jest skalowalna i bezpieczna, a jednocześnie umożliwia administratorom IT kontrolowanie wszystkich elementów, od ustawień po aktualizacje oprogramowania sprzętowego.
- Jabra+ for Admins do zarządzania urządzeniami wideo i salami konferencyjnymi jest teraz dostępna na zasadzie Early Adopter Program, a opcja zarządzania urządzeniami osobistymi zostanie udostępniona jeszcze w tym roku.
Barcelona, ISE, 30 stycznia 2024 r. – Jabra, światowy lider w dziedzinie prawdziwie bezprzewodowego dźwięku i rozwiązań do pracy hybrydowej, na targach ISE 2024 zaprezentowała Jabra+ for Admins, opartą na chmurze platformę oprogramowania typu API-first do zdalnego monitorowania i zarządzania salami konferencyjnymi i urządzeniami.
Jabra+ for Admins oferuje płynną i bezproblemową obsługę, umożliwiając użytkownikom łatwe zarządzanie urządzeniami do komunikacji, oszczędzając czas potrzebny na administrację i rozwiązywanie problemów. Administratorzy IT będą mieli podgląd i kontrolę nad ustawieniami, oprogramowaniem sprzętowym i informacjami z poziomu jednej ujednoliconej platformy oprogramowania i będą mogli sprawdzać aktualny status z dowolnego miejsca i w czasie rzeczywistym.
Jabra+ for Admins ma za zadanie przetarcie szlaków dla kolejnych rozwiązań dedykowanych administratorom IT, użytkownikom końcowym i partnerom – oferując na początek platformę do zarządzania salami konferencyjnymi i urządzeniami wideo, do której klienci mogą się zgłosić już teraz w ramach programu Early Adopter Program, z dostępnością na szerszą skalę latem tego roku.
Zarządzanie salami konferencyjnymi i urządzeniami wideo nowej generacji
Dzięki Jabra+ for Admins użytkownicy mogą bez wysiłku monitorować i zarządzać wszystkimi rozwiązaniami Jabra do sal konferencyjnych z wygodną i czytelną wizualizacją pomieszczeń, lokalizacji i urządzeń. Nowoczesny interfejs użytkownika (UI), nowy design i ulepszona intuicyjność sprawiają, że zarządzanie urządzeniami jest bardziej przyjazne, oferując administratorom IT kompleksowe rozwiązanie.
Platforma umożliwia również użytkownikom zespołowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami w pomieszczeniach konferencyjnych, optymalizując doświadczenia korzystania z nich poprzez zdalną konfigurację urządzeń i aktualizację oprogramowania sprzętowego. Co więcej, śledzenie w czasie rzeczywistym statusu online/offline urządzeń i sal konferencyjnych pomaga zidentyfikować wszelkie nagłe problemy, redukując liczbę zgłoszeń IT i dbając o niezakłócony przebieg spotkań.
Ujednolicona i bezpieczna platforma oparta na chmurze
Jako ujednolicona platforma oprogramowania, Jabra+ for Admins może integrować się z systemami IT typu help desk i narzędziami innych firm, tworząc ekosystem do zarządzania urządzeniami. Niezależnie od tego, czy chodzi o aktualizację urządzeń, personalizację zestawów słuchawkowych, czy integrację z urządzeniami Jabra, użytkownicy korzystają tylko z jednego systemu.
Jabra+ for Admins korzysta również z bezpieczeństwa i skalowalności Microsoft Azure, udostępniając ponadczasową platformę z funkcją Single Sign-On (SSO) zapewniającą łatwy dostęp. SSO zwiększa bezpieczeństwo poprzez zmniejszenie zagrożenia atakami i usprawnia uwierzytelnianie użytkowników, co skutkuje lepszym doświadczeniem użytkownika i zmniejszeniem obciążeń działów IT związanych z odzyskiwaniem haseł.
“W hybrydowym środowisku pracy, w którym zarządzanie pomieszczeniami konferencyjnymi i wieloma urządzeniami jest coraz bardziej złożone, rozumiemy znaczenie prostych i wydajnych rozwiązań. Właśnie dlatego stworzyliśmy Jabra+ for Admins; udoskonaloną, bezpieczną platformę, która jest bardzo łatwa w użyciu. Użytkownicy mogą teraz być bardziej wydajni i poświęcać więcej czasu na to, co sprawia, że ich firma się rozwija“.
– powiedział Holger Reisinger, SVP Enterprise Solutions w Jabra.
Odkryj przyszłość inteligentnych spotkań z Jabra PanaCast na targach ISE
Jabra zaprezentuje również na targach ISE 2024 swoje najnowsze rozwiązania do współpracy wideo, Jabra PanaCast 50 i Jabra PanaCast 50 Video Bar System. Te najnowocześniejsze rozwiązania oferują innowacyjne funkcje oparte na sztucznej inteligencji, w tym nową funkcję Intelligent Meeting Space.
Teraz funkcja ta umożliwia użytkownikom personalizację i ustawianie granic wirtualnej przestrzeni spotkań, co zapewnia udział tylko uczestników znajdujących się w zdefiniowanym obszarze, przy jednoczesnym wykluczeniu osób postronnych i przechodzących w pobliżu.
Podczas targów ISE Jabra zaprezentuje również nowy raport Mind the Gap – How Gen Z is Disrupting the Workplace in 2024. Pobierz pełną wersję raportu tutaj: www.jabra.com/GenZ-2024
Dowiedz się więcej o Jabra na ISE lub odwiedź nas na stoisku 2P130 w hali 2.
Dostępność i ceny
Jabra+ for Admins dla urządzeń wideo i sal konferencyjnych jest teraz dostępna w ramach programu Early Adopter Program, a jej szersza dostępność planowana jest na lato tego roku. Pod koniec tego roku planowana jest też opcja zarządzania urządzeniami osobistymi.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Jabra+ for Admins lub skontaktuj się z przedstawicielem handlowym Jabra.
Aplikacja Jabra+ for Admins jest bezpłatna.
Źródło: Jabra
Zdjęcia: Jabra