Dwa specjalnie zaprojektowane tiry odwiedzają 17 europejskich krajów, dając każdemu możliwość poznania innowacyjnych rozwiązań Sony.
Firma Sony zaaranżowała wyjątkową przestrzeń wystawową w formie dwóch mobilnych pawilonów, które odwiedzą ponad 60 lokalizacji w 17 krajach. W Polsce byli 8 maja w Warszawie i 10 maja w Krakowie. Była to wspaniała okazja by spotkać się i poznać urządzenia i rozwiązania dla biznesu – zainaugurowane podczas targów ISE w Barcelonie.
Pokaz profesjonalnych monitorów był objęty klauzulą poufności z uwagi na przedpremierowe prezentacje.
„Wszystkich gości poprosimy o podpisanie klauzuli poufności ponieważ część z prezentowanych urządzeń i rozwiązań to nowości – nigdy wcześniej nie pokazywane, które swoja premierę będą miały dopiero za kilka tygodni. Liczymy, że te spotkania będą szansą na omówienie potrzeb klientów i możliwości ich zaspokojenia w obszarze rozwiązań dla biznesu. W obu lokalizacjach do dyspozycji będzie cały polski zespół.”
– informuje Piotr Gajewski, Dealer Manager, Sony Professional Solutions Europe
Goście przekonali się jak do zarządzania miejscem pracy można wykorzystać system — TEOS — dzięki któremu w trakcie pokazów można było zdalnie kontrolować urządzenia. Zaprezentowane zostało narzędzie BRAVIA Supervisor, a także rozwiązania z zakresu orientacji przestrzennej, biurowej, edukacyjnej oraz służące do Digital Signage. Odwiedzający mogli na żywo zobaczyć prezentację kamery PTZ SRG-A40 z funkcją automatycznego śledzenia wspomaganą przez sztuczną inteligencję.
To nowe i unikalne podejście do prezentowania produktów Sony wiąże się z bardziej indywidualnym podejściem do klienta dając możliwość realizowania spotkań bez konieczności odbywania długich podróży.
„Z przyjemnością zapewnimy praktyczne i profesjonalne demonstracje na lokalnych rynkach w obszarze działalności naszych partnerów dystrybucyjnych. Chcemy dać możliwość bezpośredniego zapoznania się z technologiami, a także z zapowiedziami przyszłych profesjonalnych monitorów i rozwiązań Sony. Nasze mobilne biura o powierzchni 65 m 2 nie są w stanie odwiedzić wszystkich, jednak mamy nadzieję, że uda nam się dotrzeć do możliwie największego grona naszych partnerów oraz użytkowników końcowych . Udowodnimy w ten sposób, że firma Sony jest gotowa podjąć niestandardowe działania, aby zaspokoić potrzeby swoich klientów”
— mówi Rik Willemse, Head of Sales, Sony Professional Displays & Solutions Europe
Trasa potrwa 10 tygodni, od 27 marca do 2 czerwca, a pełną listę odwiedzanych miejsc oraz formularz rejestracyjny można znaleźć pod adresem pro.sony/roadshow.
Relację z przystanku w Warszawie pod stadionem Legii można obejrzeć w AViT News #41.
Źródło: Sony
Zdjęcia: Sony