Podczas targów Digital Signage Summit Europe (DSSE) firma Sony zademonstrowała pierwsze na świecie dynamiczne rozwiązanie reklamowe, oparte na technologii AITRIOS edge AI na profesjonalnych monitorach BRAVIA, które umożliwia tworzenie responsywnych, ukierunkowanych treści na podstawie śledzenia wzroku odbiorcy.
Podkreślając, w jaki sposób rozwiązanie AITRIOS Edge AI może być używane z wieloma różnymi modelami, na stoisku Sony zostaną zaprezentowane dwa różne zastosowania tego niezależnego od CMS systemu. Jedno związane z wykrywaniem wzroku i wynikającą z tego analityką z partnerem AISS, a drugie skoncentrowane na inteligentnym wykrywaniu obiektów z partnerem ScreenManager. Możliwość podążania za wzrokiem odbiorcy w czasie rzeczywistym lub wykrywania obiektów w celu uruchomienia dostosowanych treści dają wiele możliwości zastosowań. Dla przedstawicieli branży retail oznacza to bezprecedensowe możliwości angażowania klientów na terenie sklepów.

Monitory profesjonalne BRAVIA łączą wiodącą w swojej klasie jakość obrazu i niezawodność z zaawansowaną platformą AI AITRIOS firmy Sony. Dzięki wydajnemu układowi SoC wyświetlacze umożliwiają płynne działanie aplikacji Signage partnerów CMS bez zewnętrznego playera. Połączenie BRAVIA, CMS i platformy AITRIOS tworzy wydajną Vision AI, dzięki której komunikacja z odbiorcą jest bardziej trafna, spersonalizowana i skuteczna.
AITRIOS firmy Sony to pierwszy na świecie inteligentny czujnik wizyjny IMX500 z możliwością przetwarzania AI i oprogramowaniem do zarządzania AI na jednej platformie. Umożliwia on tworzenie, wdrażanie i zarządzanie wizyjnymi rozwiązaniami AI w oparciu o kluczowe cechy odbiorców, takie jak płeć, wiek, wykrywanie miejsca, na które odbiorca spogląda, a także odległość od urządzenia i liczbę osób w danym obszarze. AITRIOS otwiera przed sprzedawcami możliwość zwiększenia przychodów poprzez wykorzystanie wykrywania wzroku i analizy zachowań, aby poprawić rozmieszczenie produktów na półkach premium i dostosować działania marketingowe. Ta, dbająca o prywatność, zgodna z RODO platforma, dzięki unikalnemu przetwarzaniu AI w czujnikach, zwiększa zaangażowanie klientów i wspiera modele cenowe oparte na wynikach, ostatecznie prowadząc do zwiększenia sprzedaży dzięki bardziej ukierunkowanej reklamie dostosowywanej w czasie rzeczywistym.
“Nasze monitory profesjonalne BRAVIA zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym oddziaływaniu na klientów w sklepie. Zawsze szukamy nowych sposobów, aby ekrany prezentowały istotne, aktualne i krystalicznie czyste obrazy w ich środowisku” – powiedział Matsumura Motoki, dyrektor ds. marketingu, PDS, Sony Europe. “Nasi partnerzy CMS dla DSSE, AISS i Screen, zintegrowali rozwiązania AITRIOS ze swoimi systemami CMS, aby zaprezentować analitykę wykrywania spojrzenia i dynamiczne treści oparte na wykrywaniu obiektów. Łącząc BRAVIA, CMS i AITRIOS, oferujemy sprzedawcom wiodące w swojej klasie wyświetlacze zarówno pod względem jakości obrazu, jak i kosztów eksploatacji, a także nowy, ekscytujący sposób dostarczania odbiorcom precyzyjnie ukierunkowanych, istotnych komunikatów“.
“Tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów i sprzedawców jest zawsze ekscytujące, a współpraca z Sony była ku temu wyjątkową okazją” – powiedział Lorant Szucsik, dyrektor handlowy AISS Technologies.
“Jesteśmy naprawdę entuzjastycznie nastawieni do płynnej integracji naszej platformy CMS w ramach tych najnowszych prezentacji na DSSE z Sony“, skomentował Roman Almashi, dyrektor generalny ScreenManager. “Ta współpraca podkreśla nasze zaangażowanie w innowacje i dostarczanie wyjątkowych wrażeń“.
Więcej informacji na temat monitorów profesjonalnych Sony można znaleźć na stronie: monitory profesjonalne BRAVIA
Źródło: Sony
Zdjęcia: Sony/ Digital Signage Summit Europe