Specjaliści z branży technologicznej pracują szeroko nad rozwojem sztucznej inteligencji i bezpiecznym wykorzystaniem jej w oferowanych rozwiązaniach. Firma Jabra zauważyła, że jednym ze sposobów, w jaki AI zmieni przyszłość pracy, jest głos i w pełni wykorzystuje jego potencjał jako narzędzia do interakcji z oprogramowaniem i sprzętem.
Odpowiedź na potrzeby użytkowników
Nowe oprogramowanie od firmy Jabra – Engage AI Complete świetnie sprawdzi się w call center, obsłudze klienta, ale nie tylko, narzędzie ma bowiem ogromny potencjał.
Analizuje to, co mówimy, ale również to, jak mówimy w czasie rzeczywistym, jednocześnie eliminując hałasy, szum tła. Co wydaje się szczególnie ważne, biorąc pod uwagę współczesny model pracy – praca zdalna w domu, open space w biurach, rozmowy z klientem w czasie podróży samochodem czy pociągiem.
Dodatkowo pojawia się multitasking, konieczność wykonywania wielu zadań w tym samym czasie. Narzędzie firmy Jabra wydaje się idealnie wspierać wielozadaniowość, oddając w ręce użytkowników oprogramowanie, które pozwala między innymi na jednoczesne prowadzenie rozmowy, nagranie jej i zrobienie notatek.

Jak to działa w praktyce?
Wystarczy odrobina magii, a urządzenie zamieni głos na tekst. Różnica tkwi w tym, że zrobi to 4 razy szybciej. W końcu mówienie jest szybsze od pisania!
By jak najlepiej korzystać z tego rozwiązania, niezbędna jest dobra jakość dźwięku.
Warto dodać, że algorytmy transkrypcji AI na bieżąco analizują kontekst wypowiedzi. Jeśli AI nie udało się “wyłapać” pełnej treści naszych wypowiedzi, to w trakcie analizy może wprowadzić odpowiednie poprawki i samodzielnie stworzyć sensowne zdania.
Co istotne, produkty firmy Jabra gwarantują 97 procent wierności transkrypcji głosowych.
Ale to dopiero początek
Narzędzia Gen AI w połączeniu z profesjonalną technologią głosową, taką jak ta dostępna w zestawach słuchawkowych Jabra Evolve2, umożliwiają użytkownikom przeprowadzenie symulacji prawdziwej rozmowy z klientem. Ułatwiają w ten sposób szkolenie pracowników i dostarczają cennych informacji na temat działań zespołu.
Wśród nowych funkcji, które oferuje użytkownikom Engage AI Complete, wyróżnić możemy:
· AI Call Summaries – Automatyczna transkrypcja i podsumowanie rozmów.
· Auto Call Reason Detection – Automatyczne wykrywanie powodu połączenia, co pomaga zespołom identyfikować schematy i ulepszać procesy.
· Auto Topic Tagging – Oznaczanie kluczowych tematów rozmowy w celu śledzenia trendów i usprawnienia coachingu.
· Customer Sentiment – Prosty wskaźnik nastroju klienta oparty na słowach użytych podczas rozmowy.
· Insights & Analytics Dashboard – Panel analityczny zapewniający wgląd w rozmowy i ułatwiający doskonalenie jakości i coachingu.

Nie tylko Jabra
Z systemu Engage AI Complete można korzystać zarówno z zestawem słuchawkowym Jabra, jak i innym profesjonalnym sprzętem innych producentów.
Engage AI Complete odpowiada tym samym na potrzeby użytkowników, szukających ułatwień i funkcjonalności, które pozwolą na optymalizację procesów, skuteczniejsze działanie i poświęcenie większej ilości czasu na inne, bardziej wymagające zadania i ciekawe projekty.
Przyszłość zaczyna się już dziś i Jabra zdaje się doskonale to rozumieć.
Źródło: Kanał AV iT/Jabra
Zdjęcia: Jabra